ny dag och en ny början

Ja då är man singel igen var över ett år sedan sist, känns konstigt fast sånt är livet antar jag. Nu ska jag städa mitt rum sedan duscha och åka hem till Sara för en trevlig kväll och utgång kommer bjuda på bilder ikväll för jag ska ha med mig kameran! Duktig som jag är.

Min mamma väckte mig imorse så gick hon ner till affären och köpte bacon och baguetter så vi gjorde en riktig go frukost ihop och satt och pratade, det är inte ofta jag och min mamma äter frukost ihop eftersom hon vanligtvis är uppe på orust på helgerna så det var väldigt mysigt skulle ta kort på min tallrik till bloggen innan jag börja äta men kameran låg i mitt rum och jag var för hungrig för att gå och hämta den haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0