@ my other lover

Är hos Maria har lagat mat snackat strunt och bara hållt varandra sällskap eftersom vi båda är sällskaps sjuka. Ska sova här med och på något sätt även hur många gånger jag vänder mig åt andra håller så håller jag om Maria i sömnen haha. I'm the man in our relationship. Vi lagade vår version av tacos förut jag stekte köttfärsen hon fixade med grönsakerna sen gjorde vi alliminumfolie tallrikar la på tacos chips och massor av ost och la in i ugnen, det blev riktigt gott kan jag lova. Sen efter det har vi kollar på Alladin och de 40 rövarna många skratt och mycket snack om allt och ingenting, precis så som en onsdag kväll ska spenderas.

Imorgon drar vi till MoveIT och ska skriva ut Maria för att hon sedan ska kunna börja på Mimers där jag har börjat, skönt att vi kommer gå på samma skola igen med tanke på alla omständigheter med MoveIT. Nu ska jag roa mig med facebook medans Maria duschar sen ska vi snacka hål i öronen på varandra tills vi somnar as always (så fort den ena börjat somna till kommer den andra på ngt som den bara måste säga, och så kan det hålla på i timmar!)
Så sleep tight!
Dagens låt:
Joshua Radin – I'd Rather Be With You [Radio Edit]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0